niedziela, 15 kwietnia 2012

Bohaterowie

Suzie Stone - Ma 16 lat. Od kilku miesięcy mieszka w Londynie. Jej ojciec jest szefem wielkiej korporacji, matka to kobieta biznesu. Uwielbia muzykę. Sama gra na pianinie. Uwielbia zespół One Direction, jej największym marzeniem jest spotkanie tych 5 chłopców. 

Miranda Lasty - Ma 16 lat. Jest najlepszą przyjaciółką Suzie. Mieszka w Londynie. Uwielbia Lil'a Wayne'a. Ma już dośc słuchania ciągle o One Direction. Jej rodzice są bez robotni, dlatego Suzie często ją wspomaga.

Zayn Malik - 1/5 zespołu One Direction. Ma 19 lat. Jest z pochodzenia muzułmaninem. Dużo czasu spędza przed lustrem, układając swoją fryzurę. Nie umie pływac.

Harry Styles - Ma 18 lat. 1/5 One Direction. Uwielbia koty. Jego najlepszym przyjacielem jest Louis Tomlinson. Uwielbia imprezowac.


Liam Payne - Ma 18 lat. Ma dziewczynę Danielle. Panicznie boi się lyżek. Jest typem romantyka.

Louis Tomlinson - Ma 21 lat. Kocha marchewki i swoją dziewczynę Eleanor.

Niall Horan - Ma 18 lat. Jego pasją jest jedzenie. Uwielbia Nando's.
___________
YEAAA. Mam bohaterów ;D Jutro może pierwszy rozdział... kto wie ;D Jak widac, to opowiadanie będzie głównie o Zayn'ie. Jeszcze nie spotkałam się z takim gdzie by było tylko o nim ;D Dlatego sama postanowiłam  założyc takiego bloga. ;D Weronika, kocham cię :D Lubię to że lubisz moje tło na blogu :D HAHAHH . Pozdrawiam ! :D

5 komentarzy:

  1. Też cię kocham xDD A teraz tak bejbe, Miranda to będę ja, a Hazza zakocha się w mnie z wzajemnością ! XDD Buhahahahahahah xD Diabelski plan xdd No, a jak można nie kochać twojego tła ? :O Kochamkochamkochamkochamkocham *__*
    Pozdrowienia od państwa Styles xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ci będzie :D ale czasem bedę odawalac jakieś takie różne rzeczy, także wiesz... :D

      Usuń
    2. Jakoś przeżyje xd Ale na koooniec chce ślub i słodkie dzieciaczki ;DD

      Usuń
    3. ty swojego bloga pisz a nie mi tu już zakończenia dajesz ! :D <3

      Usuń
  2. a lou będzie ze mną <3 młahahahaha

    OdpowiedzUsuń