sobota, 12 maja 2012

Rozdział 14. Pamiętam.

Zayn po godzinie poszedł do chłopaków, nie wytrzymywał powoli z nami. Nie dziwię mu się. Opowiadaliśmy z Igorem różne historie z naszego życia. Od czasów liceum aż do teraz. Wiele przy tym było śmiechu. Ok. 20 przenieśliśmy się do clubu. Na dworze było parno. Gdy weszliśmy do pomieszczenia uderzyła nas fala zimna spowodowana klimą. Była masa ludzi. Nie któży tańczyli, inni zataczali się po kątach clubu. Podeszliśmy do baru. Zamówiłam to co zwykle razy 2. I znów powróciliśmy do wspomnień. Po paru kolejkach, zaczęłam już gadac głupoty i prawdę. - Ej. Wiesz, że kiedyś mi się podobałeś? - zaczęłam bełkotac w stronę chłopaka gdy szliśmy na parkiet.
- N-no co ty. Ty mi też. - uśmiechnął się pokazując przy tym swoje białe zęby.
Akuratnie leciało 'Wild, young and free.' Ulubiona piosenka Malik'a. Ciekawe co on teraz robi.
Igor przyciągnął mnie do siebie. Nasze klatki piersiowe stykały się, a twarze dzieliły dosłownie milimetry. Założyłam ręce na jego szyi, a on objął mnie w pasie. Czułam alkohol który wydobywał się z jego ust. I wtedy stało się to. Nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.

*Z perspektywy Mirandy*
Patrzyłam jak Hazza bierze telefon i klucze od samochodu. Niall dojadał kanapkę, Louis i Liam podśpiewywali, a Zayn układał swoją fryzurę. Był dzisiaj strasznie zdenerwowany. Podeszłam do niego łapiąc za ramię.
- Co cię gryzie? - zapytałam
- Sue spotkała się dzisiaj z tym Igorem... Niby jej przyjaciel z dawnych czasów. - odpowiedział spuszczając głowę.
- Zayn. Proszę cię. To jest tylko jej przyjaciel. Nic pomiedzy nimi nie było i nie będzie. - próbowałam go pocieszyc. Przytuliłam mocno chłopaka.
- Ej! Co tu się dzieje ! - krzyknął Harry odciągając mnie od Malik'a.
Zaśmiałam się tylko i puściłam oczko mulatowi.
- Jesteś moja, Moja. - powiedział Hazza.
- Wiem kocie. - uśmiechnęłam się.

*Z perspektywy Sue*
Oderwałam się od Igora. Co ja zrobiłam !? Wybiegłam z clubu wyciągając telefon. Zadzwoniłam po taksówkę. Po ok. 5 min zjawiła się, a ja czym prędzej do niej wpadłam. Zobaczyłam jak Igor wybiega z clubu. Spóściłam głowę i zaczęłam szlochac.

Weszłam do mieszkania. Wszędzie paliły się światła, widocznie Zayn zapomniał je zgasic. Na stoliku leżała paczka fajek. Sięgnęłam po nią. Wyjęłam papierosa i wyszłam na balkon. Ehh... Kategorycznie zabraniałam tego Malik'owi, a sama teraz to robię. Zapaliłam go. Chwilę się wachałam, ale po chwili zaciągnęłam się po raz pierwszy w życiu. Zaczęłam się dusic, czułam jak okropnie drapie mnie w gardle. Ale pomimo tego, zacięgnęłam sie drugi raz. Gdy wypaliłam peta, weszłam spowrotem do domu. Przed szafką nadal stała butelka Jack'a Daniels'a. Nalałam trunek do szklanki. Usiadłam na podłodze i znów zaczęłam płakac. Co się ze mną dzieje?

*Z perspektywy Zayn'a*
Po 23 byłem już w domu. Drzwi były otwarte co mnie zdziwiło. Gdy wszedłem do środka, moim oczom ukazała się leżąca na ziemi Sue z butelką w ręce. Szybko podbiegłem do niej.
- Sue, Sue ! - krzyczałem, delikatnie potrząsając nią.
Zaniosłem kobietę do łóżka. Chodziłem cały czas po pokoju. Nie mogę dzisiaj zasnąc. A co jeśli jej coś się stanie? Nie wybaczę tego sobie. Usiadłem na sofie. Zdziwiło mnie otwarte opakowanie papierosów.
_______________
Trololololo. Taki tam głupi. ;)
CZYTASZ = SKOMENTUJ!

5 komentarzy:

  1. Hazza *_*
    JAK SUE MOGŁA ZDRADZIĆ MALIKA ?!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie piszesz ;)
    ciekawee too

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bloggg ^^ obserwujee ;]

    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. DariaEF ma racje jestes swietna nie doruwanm c ale zapraszam cie do mnie http://zyciealicebeliger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoωdу ωοuld you minԁ sharing which blog ρlаtform you're using? I'm ρlаnnіng tο stаrt mу
    oωn blog in thе nеar futurе but Ι'm having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm loοκing for something
    completеly uniquе. P.

    S Apоlоgies fоr beіng off-topic but I
    had to аsκ!

    Havе a looκ at my blog poѕt ... http://dentalshout.com/blogs/68097/111345/replace-your-damaging-cigarettes

    OdpowiedzUsuń