wtorek, 22 maja 2012

Rozdział 19, cz.2

Ostatnio zaczęłam częściej myślec o Harrym. Boże, co się ze mną dzieje? Kocham Zayn'a... Ale chyba jestem zauroczona Styles'em. Żadne z nas nie wspominało już o tamtej pamiętnej nocy i nikt się o niej nie dowiedział. Tylko nie możemy ukrywac tego przed całym światem. Nie wiem co już o tym myślec. Nie wiem co robic. Miranda mówiła że Hazza od kilku dni chodzi jakiś przygnębiony. Jeśli to przeze mnie? Nie, nie, nie i nie. Jest 6 rano. Nigdy tak wcześnie nie wstawałam. Gdy się obudziłam miałam nudności. Mam już tak od kilku dni. Pewnie zjadłam coś zepsutego. Jak to ja. Usiadłam na balkonie. Londyn jak to Londyn, żadko kiedy jest ładna pogoda. Na parkingu zobaczyłam swój samochód. Moje kochanie. Na razie nim nie jeżdżę. Praktycznie nie ruszam się z domu. Poczułam jak ktoś mnie obejmuje.
- O czym tak rozmyślasz kocie? - mruknął mulat wtapiając swoją twarz w moje włosy, które powiewały na wietrze.
- Nic ważnego. - odparłam i obróciłam sie do niego. W jego oczach jak zwykle można było dostrzec małe iskierki.
- Kocham cię tak bardzo, że nawet nie wiem jak mam to 'ubrac' w słowa. Nigdy bym cię nie zostawił, a co dopiero zdradził. - mruknął i pocałował mnie. A ja stałam jak wryta. On mi mówi takie rzeczy a ja? Ja właśnie złamałam ostatnią zasadę. ' Nie zdradziłbym cię'.
- Ja ciebie też. - skłamałam. Bo co innego miałam zrobic? Powiedziec mu tak?: ' Zayn, słuchaj przespałam się z Harrym. Nadal cię kocham, tylko do niego też co czuję'? Chyba nie. Weszłam do kuchni i zaczęłam szukac czegoś w lodówce. Wyjęłam z niej mleko, jogurt, sałate, brokuł, oliwki, ser feta. Płatki zalałam mlekiem, jogurt zjadłam w między czasie gdy robiłam sałatkę.
Malik patrzył na mnie jak na jakąś chorą psychicznie.
- I ty to niby wszystko zjesz? - parsknął śmiechem.
- No tak... A co ? - uśmiechnęłam się nie zręcznie.
- Nic, nic. - mruknął i włączył laptopa.
Dostałam sms'a. Harry. No nie. ' Spotkajmy się za 15 min. u mnie. '. Czego on chce?
_________
teraz pisałam dlatego krótki ;3 takie tam... małe zamiesznie ;3

3 komentarze:

  1. Super <3 Dawaj następny rozdział
    I zapraszam do mnie
    http://loveandeatingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pffffffffffffffffffffffffffffffff :cc

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadam się z Alice :0
    Obserwuje i liczę na to samo http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń