poniedziałek, 21 maja 2012

Rozdział 19, cz.1

Obudziłam się. Spojrzałam w prawę stronę i to co zobaczyłam przeraziło mnie. Harry. To jednak nie był sen. Szybko założyłam bieliznę i wyszłam z sypialni. Gdy zobaczyłam salon i kuchnię, byłam gotowa się zabic. Wszędzie śmieci i butelki, JEDEN WIELKI SYF. Strasznie kręciło mi się w głowie, dlatego szłam trzymając się ściany. Na stoliku leżał Zayn, a na blacie w kuchni Mir. Jeju. Wróciłam do pokoju.
- Har... Fuck ! Ubierz się ! - krzyknęłam wchodząc. Szybko okrył się kołdrą. - To co się wczoraj wydarzyło... Zapomnijmy. Nie. Jak mam zapomniec taką rzecz?! Przespałam się z najlepszym przyjacielem mojego chłopaka ! - chodziłam po pokoju chwiejnym krokiem.
- Em. A co ja mam powiedziec? - podrapał się w ramię.
Usiadłam na łóżku.
- Ale sama tego chciałaś... - mruknął, uśmiechając się głupio.
- Harry ! - 'skarciłam' go.  - Nikt o tym nie wie poza nami, jasne?
- Jasne.
Przytuliliśmy się.
- Harry już starczy. - powiedziałam odrywając się od chłopaka.
Wzięłam krótkie spodenki, szarą bluzę i poszłam się ubrac. Gdy już miałam wychodzic usłyszałam, że do pokoju wszedł Zayn. No to mamy problem.
- Stary co ty tu robisz?! - krzyknął.
- Spokojnie... Dopiero sie położyłem. - uspokoił go Styles.
Uffff... Jakoś z tego wybrnął. Wyszłam z łazienki.
- Hej kochanie - podejszłam do Malik'a i pocałowałam go. A Hazzie wysłałam szeroki uśmiech, który on odwzajemnił.
- Właśnie... Miranda już poszła. Myślała, że wróciłeś do domu. Lepiej idź za nią. - powiedział Zayn.
Harry zaczął się ubierac, a ja poszłam po jakieś tabletki. Mulat zaczął ogarniac pokój. Drzwi w jednej z szafek były oderwane. O matko. Będą za to płacic ! Nie ma bata ! Wyszłam z domu. A to co przed nim ujrzałam zwaliło mnie z nóg. Stał tam mój tato obok samochodu. Audi R8. Styles zawsze takie chciał. Grrr. Dlaczego teraz wszystko związane jest z nim?
________
cz. 1 ;D jutro będzie druga ;D DOBRANOC <3

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opowiadanie, z niecierpliwoscia czekam na kolejna czesc! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. żeby druga była dłuuuuuuuuuzsza :D
    http://blowakisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zua. Małpa. Nie gadam z Tobą ;c Zdradziłaś swojego chłopaka z chłopakiem najlepszej przyjaciółki... Patologia większa niż u Teletubisiów xD

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ;) Ale niech Zayn będzie z Sue, plz :D
    Zapraszam do mnie: http://nothingbutlove-lea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń